ULike

banner

Thursday, February 5, 2009

::my mr right::

::we belongs 2gether::


...ahmad zaki bin adnan...
...nur izziani binti rusli...

kami kenal since year 2004...so long rite???hehe...but...aku amat bersyukur sbb dapat kenal zaki ni...zaki amat baik ngn aku...dia amat amik berat psl diri aku...hehehe...dia byk bg nasihat...dia merupakan pendorong aku...dia amat memahami diri aku...aku amat sayangkan dia....dan aku tau dia pn sayangkn aku...hehehe..now, dia dah keje...but aku still blaja...aku suke time die cuti...2 weeks...tu pn if aku blk umah la...hehehe..

sejak kami knl....kami dah slalu berjauhan...at 1st knl ms aku nk masuk matrik. negeri sembilan ...hehehe..now aku kt johor ...zaki now kt terengganu tercinta... kuikuikui... jauh kan...tp xpe la...jauh2 baru reti nk rindu kn...hahaha..gatai....

2 je la kot aku nk cite psl 'myluvly hubby'....aku rase dh cukup la ni pengenalan pasal 'abg' aku ni...xlh la nk knl lebih2....hehehe..aku knl lebih2 xpe la....ok la...aku sayang sangat dia ni...muah...



No comments:

Post a Comment