ULike

banner

Monday, July 16, 2012

Alhamdulillah

Syukur ke hadrat Allah sbb aku masih berpeluang sambung menconteng dlm blog ni lg.....mud utk menconteng tu dtg selepas aku kebosanan kat ofis ni....hahaha....

Alhamdulillah jugak sebab pasukan SUKMA Terengganu telah menjadi juara dengan kutipan emas sebanyak 67. Terengganu bukan saje cemerlang dalam sukan....Terengganu juga cemerlang dalam akademik...Terengganu terus unggul. PETEH GANU PETEH!


bukti yg terengganu mengungguli UPSR2011 utk kali ke 11 (kot...hihihihi)


dan sgt2 bersyukur (Alhamdulillah) gk sbb pada 31 May 2012 aku telah selamat bernikah dengan suami aku la kn yg telah aku kenal since 2004. so, skrg ni status aku dh bertukar....BERTUKARRR!!!...i'm married already...super duper alhamdulillah.....aku arapkan moge perkahwinan aku ni kekal hingga syurga...aminn.....



Dan kite sebagai umat manuasia yang masih berpeluang utk menyedut udara ciptaan Allah ni, kite patut memanjatkan rase syukur yang tak terhingga. Semoga kita semua sentiasa dalam lindungan-Nya....amin~

No comments:

Post a Comment