ULike

banner

Saturday, July 28, 2012

EURO vs SAHUR


bile aku terjumpe gambar kt atas ni td...ttbe je aku mcm terasa....time EURO aritu,sanggup bangun semata-mata utk Si Juara SPAIN....tp bile time sahur mcm liat sikit nk bangun...tapi aku tetap bangun la....ini sekadar peringatan untuk diri sendiri je... 

hari ni dah masuk hari ke 9 kite sume berpuasa...Alhamdulillah,stakat ni aku puasa lg...tak tinggal lagi la even aku jd musafir utk 2hari (jumaat & sabtu)...aku ke Kuala Kangsar Bandar Di Raja....amik mak mertua aku....hahahaha....aku arap sangat dapat puasa penuh tahun ni...kn besssss....teringat zaman budak2 dulu....mase zaman belum datang haid lg....aku dh diajar puasa stat umo 6tahun kot...sbb ma aku gtaw yg aku juz tinggal 10hari je...tu pn sbb tak sehat...masuk darjah 1 sampai darjah 5,aku dh stat pose penuh sehhhhh...kau hadeeee?????.......hahahaha.... dan Alhamdulillah...smpai sekarang aku masih diberi peluang utk menikmati bulan Ramadhan ini....

No comments:

Post a Comment