ULike

banner

Tuesday, August 28, 2012

Kurus VS Gemuk

Kurus ke gemuk ke yang penting sihat & jauh dari segala penyakit. tapi kali ni aku bukan nak share pasal orang gemuk or orang kurus...tapi aku just nak bagi pandangan la kan....lately ni aku tengok ramai sangat orang duk promote produk-produk untuk kuruskan badan....tapi yang amat menarik minat aku ialah, si promoter ni takde la kurus mane pun.....so, macam produk tu takde function la kan?....aku bukan nak kate orang tu gemok tapi cuba korang imagine ea.....korang ade jumpa 2 orang promoter yang jual produk pelangsingan badan...sorang tu kurus & lagi sorang tu gemuk...wic one do u prefer to choose?....bagi aku la kan, ofkos la aku akan pilih promoter yang kurus sebab macam dah terbukti barang yang die promote tu berkesan untuk diri dia sendiri.....ngeeee~...peace yooo!!!

No comments:

Post a Comment