ULike

banner

Monday, August 27, 2012

REKOD KESIHATAN IBU


Buku rekod kesihatan ibu.....hhmmmm......syukur sangat2 finally aku dh official register ngn Klinik Kesihatan semalam (27 August 2012). Kandungan pn dh berusia 10weeks. Stakat check up semalam, kesihatan aku normal. Tu yang pelekat tu kaler putih....Tapi still kene jage kesihatan la....takleh nk buat keje berat2....tapi bile dah name nye degil bin degul kn, mesti la nak buat gak....hahahaha.....susu pun aku tak minum lagi....ade beli, tapi En Suami yg minum....hahahaha....makanan feberet stakat ni merupakan asam-asam & jeruk-jeruk (yg ni mmg feberet sejak azali lg dh)....nurse advice semalam suh banyakkan makan sayur-sayuran, buah-buahan....ok la....tapi bile part nak kne makan ubat tu yang susah sikit.....semalam dah tido pn, En Suami kejutkan suh makan ubat....aku saje buat-buat lupa...hahahaha...hampeh kn?....aku ni memang alergik ngan ubat ni.....fuuuuhhhhhhh.....tapi apa-apa pun aku juz arap kandungan ni selamat....

p/s: next appointment on 23 September 2012.

No comments:

Post a Comment