ULike

banner

Sunday, August 12, 2012

REZEKI BULAN RAMADAN

Korg tau tak gambar ape kat atas tu?..(gmbr credit to mr gugel)....bagi yang ade pengalaman tu mesti la korg tau kan...tu la keputusan POSITIVE pregnant bile gune pregnancy test.... Alhamdulillah...syukur sangat2 sebab aku baru je alami perasaan ni....

Pada 7 Ogos 2012 (Selasa) bersamaan dengan 18 Ramadan aku tergerak hati nak beli bende ni sebab aku rase pening & loya dh 2 hari....lepas beli je terus aku cek & FYI mase tu aku kat ofis....Alhamdulillah....dengan muke tersengih2 kuar dari toilet ofis...klaka pan ade gak bile fikir balik.....dan2 tu gak hantar mesej kat hubby mintak call konon2 urgent....tak sampai 5menet hubby call...lps bagitau hubyy,hubby speechless...mebi die tak tau nak kate ape kot....hahaha....

Ni aku belum pegi buat format checking kat klinik la sebab nak tunggu hubby balik dulu & then pegi sama2 ngan die...after raya la nampak nya aku buat formal checking sebab hubby balik sehari sebelum raya.....arap2 hubby selamat sampai & dapat beraya dengan aku...first time ni nk raya as a wife.

Aku harap aku dapat bertahan selama 9bulan demi baby aku....ni pun tiap2 pagi mesti rase pening n loya...tp takde la sampai tahap muntah.....Insyaallah puasa penuh this year.....puasa pun ade beberapa hari je lagi...dah tak sampai seminggu dah.....




SYUKUR PADA MU YA ALLAH...


No comments:

Post a Comment